lang-en info

افتتاح موناکو

افتتاح موناکو

به گزارش روابط عمومی شرکت من سان پروژه فاخر موناکو در 17 مهر 1394 به میزبانی گروه من سان رو نمایی شد.

 

 

 

IMG_1395 E21A4222 E21A4188

E21A3916 IMG_1369 IMG_1393

E21A3894

 

در این شب به یاد ماندنی گروه من سان در محل ساختمان موناکو میزبان بیش از 300 نفر از افراد شاخص در بخش های مختلف سرمایه گذاری ساختمانی و حوزه تخصصی ساخت و ساز بود.

به اذعان حضار محترم این مراسم ، ساختمان موناکو نتیجه ذوق، سلیقه و زحمت نسل جدید و جوان مهندسین ایران زمین است که با بهره جستن از تجربه پیشکسوتان، ساختمان را لوکس، مدرن و کاربردی، طراحی و اجرا نموده اند. توجه به اصول مدرن معماری اداری و اجرای هوشمندانه از ظرافت های این ساختمان خاص می باشد. انتخاب تجهیزات و متریال های مناسب جهت بهینه سازی ساختمان و تلفیق آن با نیازهای محیط های اداری از دیگر ویژگی های موناکو می باشد. نمای شیشه ای با نورپردازی مدرن و خاص، حیاط بسیار مجلل، نظر هر بیننده ای را در عبور از اتوبان شهید چمران به خود جلب می کند.

مراسم با خوش آمدگویی آرشیتکت پروژه، آقای مهندس داوودی، و مدیر عامل گروه من سان، آقای مهندس محمد مهدی منائی، به عنوان مجری پروژه آغاز و سپس با راهنمایی تیم تشریفات از واحد نمونه مبله شده ادامه می یافت. بازدید کنندگان جزء به جزء واحد را نتیجه تلاش دلسوزانه و برنامه ریزی هوشمندانه عوامل آن ابراز می کردند.

میهمانان پس از این بازدید به طبقه تجاری ساختمان هدایت می شدند و با پیمانکاران و همکاران اجرایی پروژه بیشتر آشنا می شدند. در انتها با پذیرایی از میهمانان محترم عکس یادگاری جهت ثبت در آلبوم عکس های این ساختمان فاخر گرفته شد.

گروه من سان حس خوب زندگی، حس خوب کار را شعار خود قرار داده است که بی شک مخاطبین این ساختمان چنین حس خوبی را لمس خواهند کرد.


نظر بدهید